Digitaal gebouwdossier

Digitaal gebouwdossier

Een gebouwdossier is onmisbaar bij het beheren van vastgoed. Voor een gebouw moeten talloze gegevens worden beheerd en snel en goed toegankelijk zijn, zoals algemene gebouwgegevens, revisietekeningen en-gegevens, onderhoudscontracten, (wettelijke) inspecties, certificaten, vergunningen, gebruikershandleidingen, risico-inventarisaties en de meerjaren onderhoudsplanning(en). Een gebouwdossier geeft inzicht in al deze gegevens. Hoe dit administratief systeem moet worden ingericht, is uiteraard afhankelijk van de grootte van het gebouw/de gebouwen en uw behoeften. JUNO LINK kan u adviseren bij het aanleggen, uitvoeren en beheren van een goed gebouwdossier.

JUNO LINK totaaloplossing

Het hebben van een goed gebouwdossier valt onder de zorgplicht van de eigenaar en/of gebruiker. JUNO LINK schept orde in uw vastgoedportefeuille.

Een goede registratie van de aanwezige gegevens met betrekking tot een gebouw en het gebruik is essentieel. De aanwezige documenten zoals tekeningen, vergunningen, certificaten, logboeken en/of onderhoudsrapporten worden verzameld en opgeslagen in een digitaal gebouwdossier. In het digitale gebouwdossier worden specifieke kenmerken van het gebouw vastgelegd en eenvoudig zichtbaar gemaakt voor degenen waarvoor u dat wenst. Desgewenst aangevuld met bijvoorbeeld huur- en verhuurgegevens, WOZ-gegevens of kadastrale gegevens.

De medewerker van JUNO LINK inventariseert, registreert en voert -indien u dat wenst- redactie over uw gebouwdossier(s).

 

Digitale documenten te koppelen aan gebouwen

Foto’s, offertes, vluchtplannen, CAD-tekeningen en dergelijke zijn eenvoudig te uploaden en natuurlijk ook weer eenvoudig te downloaden.


Archief